Çay sevmem.

Standard

1234821_645789652119914_1401416130_n

Berbat bir arkadaşım. Aramayı sormayı bilmem. Hatır gönül işlerinde çuvallarım.

Kahveyi yalnızken içerim. Çay sevmem.

Yürüyüş yapacak olduğumda kimseyi yanımda aramam. Sınava giren birine,sonuçlar açıklandığında “ne oldu,geçmiş misin?” diye sormam.

Doğum günlerini hatırlamam. Aklıma gelmez. İsterim ki ne oluyorsa gelsin anlatsın,ne oluyorsa gideyim yanına anlatayım. Ablama bile soru sormam,yapım bu.

Çevremde tutunabilmiş kişiler,soru beklemeden konuşan anlatan insanlar. Arar beni kuzenim mesela,”bu bu oldu, şunları yaşadım, hee evet bugün hastahaneye gittim…”

Bana ihtiyaç duyduklarında istiyorum ki söylesinler. “Canım bugün benimle gelir misin?” , “Tabiki,hemen.”… Sık sık görüşmeye,her gün mesajlaşmaya araşmaya ne gerek var?

İnsan her gün konuşacak ne bulur anlamam. Zırt pırt birbirine gidip gelmeler hele hiç bana göre değil. Haberli gelsin,ayda bir gelsin,muhabbetin içeriğini doldurabilelim.

Sıkılıyorum,elimde değil. Gerçekten değişmeye çalıştım ama baktım ki zarar veriyorum dostlarıma arkadaşlarıma, baktım ki kırıyorum herkesi, uzaklaştım hepsinden.

Eğer verdiğin sözü tutamayacaksan,söz vermeyeceksin, eğer vefalı değilsen, dost edinmeyeceksin… Bir gün,içimdeki bu eksikliği giderirsem,ancak o zaman çıkacağım sokağa.

Ancak o zaman kalbimin kapılarını açacağım insanlara.

Şimdilerde, arkadaşım Sümeyye’nin benim için de dediği gibi : “Şu duvardan petekten farkın yok. Gerçi onlar bile senden iyi. Duvar dış etkilerden korur,petek desen ısıtır.” gibiyim…

Benden fazla bir şey beklemeyeceksin. Kimisi, tüm bunları söylememe rağmen,yine de yakınlaşmaya çalışıyor benimle.

Tamam diyorum,peki,gel hadi… Sonra anlıyor mevzuyu. “Ama sen işte böyle yapıyorsun hep,bıdı bıdı bıdı…” .

Ne oldu? Ben dememiş miydim sana? Bende hüzünlü ve dertli bir kalp var. Kendime ancak yetebiliyorum. 

 Beşerler

Bir Cevap Yazın

