Bildim ben O’nu…

Standard

408483_556041434406862_1653033775_n

Dualarımı kabul etmemesinden bildim ben O’nu.
Hz Ali

Yani beni bana bırakmamasından. İsteklerimi yerine getirmemek suretiyle

Rahmet ve Şefkatini belli etmesinden..

Şımarıklığıma izin vermemekle sırrını belli edişinden tanıdım O’nu.

İsteklerinin gerçekleşmesi kişiyi kendinden uzaklaştırır, sanıldığının tamda aksine.

Başarılı her adımında kendisine ihtimamı azalır ademin ve tabiki etrafına,

dostlarına, insana..
 
Dücane Cündioğlu/ Ölümün Dört Rengi

Bir Cevap Yazın

