AŞIK Olmak Dua Etmektir…

Standard

Senin gözlerinden yaş dökülse,benim içim taşkın olur.. Senin içine keder düşse, benim gönlüm yangın yeri olur… Senin gönlüne ah bir aşk/ım düşse, benim gönlüm/e bak nasıl cennet olur..

Dua dua doluyorum avuçlarına,Şükrüne Elhamdülillah . Ömrüne Bismillah adadıgım sevgili … Avuçlarından kalbine aminler yolla;

Nesimi’ye sormuşlar YÂR’in ile hoş musun?. Hoş olayım olmayayım O YÂR benim kime ne?

Melekleri Şahit Tuttum Bu AŞK’a..Sağın Sende Kalsın Ey YAR!.. Emanete El Uzatmam!…Solunu “AŞKIMA” Bağışla ….

Ne fiilî ne de kavlî ; Sen benim kalbî duamsın!…

Aşık olmak DUA etmektir~ Bir ömür boyu AMÎN’e var mısın?

 

Bir Cevap Yazın

