Ya Hafız, koru beni…

Standard

Hıfzının hazinesinde alem bir noktadan ibarettir
Hıfzının ayinesinde ay ve güneş sönük bir parıltıdan ibarettir
Bahar kışa döner birgün gün akşama çıkar
Sabahlar sendendir koru beni sabaha eriştir
Yıldızlar söner birgün dağlar yerinden oynar
Gökler senindir koru beni kapına yetiştir
Göklerde ölür birgün yer yerinden oynar
Her yer senindir koru beni menzile eriştir
Kuşlar dağılır birgün denizler kaynar ufuklar senindir
Koru beni ötelere eriştir
İsmim unutulur birgün sesim boşlukta çınlar
Yakınlıklar sendendir
Koru beni yakınlıgına eriştir
Defterim açılır birgün günahlarım çok tutar
Takdir senindir koru beni affını yetiştir
Sözüm biter birgün sessizlik uzar kelam senindir
Koru beni müjdeni yetiştir

Senai Demirci

2 responses »

  1. Allah’ım! Bize yüce varlığını, birliğini, zâtını, büyüklüğünü,
    kemâlini, cemâlini müşâhede nimeti lütfet! Kemâl-i Rubûbiyetine,
    kudret-i Samedâniyene, rahmet-i İlâhiyene ve Zât-ı Ulûhiyetine karşı
    tesbih, tahmid, tâzim, tekbir, tehlil ve zikirde ve Resûlün Hazret-i
    Muhammed’e salavat ve rahmet duâlarında hissemizi ziyâde eyle! Bize
    kemâl-i kudretinin, hazîne-i rahmetinin ve Yüksek Zâtının makbûlü
    olacak şekilde tevhid, teslim, tevekkül, kanaat, rızâ ve tefekkür
    nimetleri lütfet! Namazlarımızı, duâlarımızı, niyazlarımızı, yalvarış
    ve yakarışlarımızı kabul buyur! Bizi zikirsiz, şükürsüz, hamdsiz,
    fikirsiz, tazimsiz, tesbihsiz, saygısız ve sevgisiz kılma!
    Amin..selam ve dua ile sevgi ablam

Bir Cevap Yazın

