Bir yudum su…

Standard

Ricâm kâinâtın en şereflisine…

Herkesin “ene: ben” diyeceği günde “ümmetîm, ümmetîm” diyen size… “Cehenneme düşüyorum”, sesleniyorum Efendim.

Hak ettiğimi düşünmeksizin; çığlıklarım çaresiz… “Bir yudum su…” diyorum yâ Nebî, ALLAH için bir yudum su!..

Derinlere düşüyorum, tutun ellerimden; her yanım ağır yanık kokusu!…

Günahkâr ellerimle, iştiyâkla yazdığım mektubuma; hasretimi işledim nakış nakış her yanına…

Binbir teessür ve elemle, tecerrüd ettim bütün nefsânî arzularımdan… Mahcûbiyetimden Zâtınıza bakacak yüzüm yoktur,

Yâ Rasûlallâh!.. Alinti

3 responses »

  1. Allah’ın selamı, rahmeti ve bereketi üzerinize olsun. Paylaşımlarınız çok güzel, Allah razı olsun. İnşaâllah devamını dileriz. Allah(c.c) yâr ve yardımcınız olsun. Saygılarımla…

Bir Cevap Yazın

