Özlenmektesin

Standard

5 responses »

  1. bu şiiri kim okuyor abi youtubedan geliyorum oradada yazmıyor ne güzel okumus yüreğine sağlık.can abim çok etkilendim içimden bişeyler koptu abi.Allah senden razi olsın videolarını izliyorum ama sayfana girmek bu gune kısmetmiş.verdiğin hizmetleri daim etsin Allahım guzel Allahım senin gibi zatları eksik etmesin. sana zahmet bana gönder bunu lutfen.

  2. Merhabalar Resul sevdalısı kardeşim;
    videolari begenmenize sevindim.videonun şiirini box nete atıyorum.ordan indirirsiniz insaAllah.

    Selam ve Dua ile…

  3. Emeklerine sağlık.ilk dinliyoum şiirde çok güzel videoda.görüşürüz.Saygılar sevgiler

Bir Cevap Yazın

