Rabbim Geri Gönder…!(HASAN)

Standart

»

  1. gerçekten hepimize ibret olsun arkdaşlar ALLAH hepimizi cennetinden eylesin !! Amin

  2. benim bu filim benim ilgimi cekkti oyüzden herkezin üzerine allan selamı üzerinde olsundiyorum.

  3. Evet Bizleri bekleyen gerçek son bu bu filmi yapanlardan ALLAH razı olsun büyük ölçüde inanmayanlarayardımcı olacak bir GERÇEK.saçma gören arkadaşlar bu dünyada en fazla100 yıl yaşarsınız ya sonra ? sonunuz aynen filmde olduğu gibi dehşet ve azap hemde sonsuz tekrar ölmek,kaçmak,kurtulmak gibi bir şansta yok bence herkes kendine burdan bir pay biçip hakikatı görsün Allaha a emanet olun..!

  4. Evet Bizleri bekleyen gerçek son bu bu filmi yapanlardan ALLAH razı olsun büyük ölçüde inanmayanlarayardımcı olacak bir GERÇEK.saçma gören arkadaşlar bu dünyada en fazla100 yıl yaşarsınız ya sonra ? sonunuz aynen filmde olduğu gibi dehşet ve azap hemde sonsuz tekrar ölmek,kaçmak,kurtulmak gibi bir şansta yok Allaha a emanet olun..!

  5. saçma görenleri şiddetle kınıyor veonların da ahiret için bir şeyler yapmasını temenni ediyorum …………ALLAH hepimizi cennetine nail eylesin AMİN………………………

  6. ALLAHım hepimizi affeder inşaallah dosdoğru razı olduğu yola bizi iletir inşallah razı olduklarıyla beraber eder.
    mutlaka ve mutlaka ölümü biz tadacağız ölümümüzü hayırlı ve mubarek eder inşaallah.
    melaklerin pençelerinde can vermektense selamla müjdeyle karşılanmayı bizlere nasip eder
    kabrimizi güzel hesabımızı kolay eder
    tek ve yalnız bırakmaz bizi inşallah
    bize hem bu dünyada hemde ahirette işittik ve itaat ettik senden başka ilah yoktur ve biz kitabına ve elçilne tabi oldu ve sana döndürüldük yarabbi hakkımızda en güzelini en hayırlısını ver vaad ettigin kullarından eyle derizzzzzz amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin

  7. herkes ibret alsın ben açık bi bayandım namaz kılmıyordum şimdi ise bu videoyu izledikten sonra önemli olan öbür hayatımızın olduğunu anladım..lütfen sizlerde benim gibi tevbe edin inanın ALLAH affediyor çünkü ALLAHı TEALA affedendir bağışlayandır..ALLAH bizleri affetsin kardeşlerim..ALLAHa emanet olun..

  8. ya ben çok korktuuuum.Allah yardım etsin bana.içim ürperiyo.neresi saçma bunun olacak işte.saçma demek bizi o günden kurtaracaksa saçmalık der geçerim ama birgun mutlaka yasayacagız.bu sitenin yönetimindende allah razi olsun.Yalvarıyorum bna dua edin.çok kötü halim.

  9. Ne mutlu ki böyle şeylere inanmıyorum :) Siz de böyle saçmantrik inançlarla kafanızı yormayın , cool takılın … yeah

  10. Nuri Allah seni güldürecek sen cool takılmaya devam koçum.Bende öteki t5arafta cool takılacak sen yanarken seyrine bakıcam. hadi eywallah yazmasaydım ölürdüm kahrımdan yaw adama bak ya sinir etti beni

  11. Allahım sen bizim günahlarımzı affet yarabbi, bize nefsimize hakim olmaya yardım et yarabbi, bizi kabir azabından koru allahım, sen yaratansın, kulunuda affedensin, sen bizi affedenlerden eyle yarabbi. amin.

  12. rabbım affedicidir affetmeyi sever rabbım sen bizleri affeden kullarından eyle sana sığınmış sana güvenmiş yanlız senden medet dileriz sen affedicisin affetmeyi seversin sen tum kullarını affeyle (AMİN) İnşallah inanmayan kullarda bir çıkış kapısı bulur kalpleri hidayete erer Allaha iyi bir kul efendimiz Hz. Muhammet (sav) iyi bir ümmet olanlardan rabbım eyler inşallah Allah yar ve yardımcınız olsun

  13. allahın nekadar şefkatli olduğunu izleyenler gördü . HER NEFİS LÜMÜ TADACAK.

  14. sn cool takılmaya dewam et aLLah yardımcn olsn snin ne diyim bn sna aLLah affetsn sni cok yazık sna insann basına qelmeden inanmaz tabi ama sna bndn tawsiye sna doqru yoL herzmn aLLah-u teaLann yanıdır qzl yorum yapanlardanda aLLah razı oLsn hepiinizi aLLaha emanet ediorm yanLıs yoLda oLanLara aLLah-u teaLa doqru yoLu nasib etsn ins AMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİNNNNNNNNNNNN !!!!!!!

  15. ben ne diyeceğimi bilemiyorum.ürkütücü olmakla beraber biz bunu yaşayacagız haızrlıklı olmak lazım.Allah yardımcımız olsun

  16. bu filmi belki yüzlerce kez izledim ama bıkmadım insan nefsi öyle

    azgındırki heleki ahir zaman insanları olan bizlerin, bişeyleri gözle görüp

    hatırlamadıkça az çok ıslah olmuyor filmi yapan arkadaşlardan Allah razı

    olsun bi arkadaş KORKUTUCU VE SAÇMA DEMİŞ ve bir

    arkadaşta Ne mutlu ki böyle şeylere inanmıyorum Siz de böyle saçmantrik inançlarla kafanızı yormayın , cool takılın … yeah

    ve allahın nekadar şefkatli olduğunu izleyenler gördü . bu arkadaşlara şunları topluca demek istiyorum

    ne kadar cahilsiniz öküzler vardır hani yanında diğer öküzü keser ve parçalarlada umrunda olmaz o gene ot yemeye geviş getirmeye devam eder istese kaçmaya fırsatıda vardır ama kaçmaz ne zamanki onuda tutarlar gırtlağına bıçağı dayarlar kaçmaya çalışır ama iş işten geçmiştir işte sizinde durumunuz böyledir ölümüde görürsünüz ölümden sonra ne olacağınıda bilirsiniz ama umrunuzda olmaz saçma dersiniz

    biz Allahı kabul etmeyiz dersiniz kulluk etmeyiz dersiniz secdeyi kabul etmessiniz cool uz dersiniz bikere özentisiniz herneyse başınıza bi iş gelince allahım demeye başlarsınız (7.4 şiddetindeki depremin gecesi türkiyedeki tüm ataistler müslüman oldular :D ) siz birine bişeyi emredipte o yapmayınca kiyameti koparır deli olursunuz ama size herşeyinizi veren allahın hiç bi emrini dinlemessiniz namaz kılıp orda mükafat almak varken isyan edersiniz ondan sonrada merhametliymiş hani nerde dersiniz merhametli merhametli ammaa allahın gazabıda var işte hangisini hak edersen

    ve gene son olarak SİZ ATEİSTLER BANA YAPTIĞIM İBADETLERDEN YANİ 5 FARZDAN HİÇ BİR ZARAR GELMİYOR BEN WEBMASTERİM BİR ŞİRKETTE LİDER TASARIMCI OLARAK ÇALIŞIYORUM NAMAZLARIMI İŞYERİMDE KILIYORUM KAZAYADA BIRAKMIYORUM BANA NAMAZ KILMA DESİNLER İŞİ BIRAKIRIM BEN GENE İŞ BULURUM AMA BEN BU HAYATI VE BU ZAMANI GENE BULAMAM EĞER KARDEŞLER SİZ HAKLIYSANIZ BEN ÖLÜRÜM VE MİKRO ORGANİZMA YEMEĞİ OLUR KEYFİME BAKARIM YAPTIKLARIMDA BENLE GELİR BANA HİÇ Bİ ZARARI OLMAZ

    ANCAK EĞER BİZ HAKLIYSAK!!! ALLAHA İNANMAYANLAR…. SAÇMA BULANLAR…. CUUL YAŞAYANLAR…. NE KAYBECEKLERİNİ İYİ DÜŞÜNSÜNLER!!! İYİ BİLSİNLER!!! ATEŞ YEMEK İSTEYENLER HEMDE ÖLÜM YOK KURTULUŞ YOK MERHAMET YOK HAK ETMEYENE MERHAMET YOK DÜNYADA İKEN ALLAHI HATIRLAMAYANA İSLAM DÜŞMANI OLANA MERHAMET YOK OLMAYACAK 2.Bİ ŞANSTA VERİLMEYECEK BUNLARI İYİ DÜŞÜNÜN ATEŞ YUTMAK İSTEYEN CUUL YAŞASIN SANKİ ÇOK UMRUMDA YANACAK OLAN SENSİN…

    MÜSLÜMAN KARDEŞLERİMLE CENNETTE KEBAP YEMEK ÜZERE!!!

  17. yaaaaaaa bune yaaaa psikolojim alt üst oldu hiç bu filmi çekerken korkmadı mı bunlar ağlayacam die peçete bitti

  18. Ya RABB !!! bizleri rahmetinle merhametinle kuşat hidayete ermeyen kardeşlerimizi eşlerimizi evlatlarımızı bir an evvel hidayetine erdir bizleri şeytanın bütün hilelerinden cehennem azabından koru!….ayaklarımızı sıratı müstakim üzerine sabit kıl BAKİ OLAN SENSİN biz aciz ve fani kullarını affeyle bizleri sev sevdir sevindir AMİNNN ….
    çok güzel hazırlanmış gercekeleri dile getirmiş ibret verici bir video ,hazırlayanlardan RABBİM razı olsun bizlerinde
    ibret almasını YÜCE MEVLAM nasib ve müesser eylesin
    inşaALLAH selamün aleyküm

  19. herkese ibretlık olsn qercek yasanan şeyler .. sacma dıyenler aslnd onlar sacma olaqab seyler

  20. bazları öle seylere inanmıolar sizde ölün sizde grürsünz ble seyler var yok skn demeyn dmm.herkese ibretlk olsn allah hepimizi cennetine koysn AMİN AMİN

  21. ben bundan coq eii ders aldm allahm sen hepimizn gnahlarını bagşla yarabbim sen yücesn allhm eii senn yolndan geliorm sen dinden imandan cıkan kişileri yola getr allahım AMİN

  22. öncelikle bu videoyu hazırlayanlardan allah razı olsun diyorum.haklarını helal etsinler bizleri aydınlattıkları için gerçekten çok gerçekci olmuş izlerken gerçekten kendim ölmüş bu anı yaşıyormuş gibi oldum bende namazımı 5 yada 6 aydır kılmıyordum bu bana güzel bir ders oldu keşke ibadetlerimizi yapmak için böyle şeylere başvurmasak fakat insanoğluyuz ille bize bir ders vermek gerekiyor güzel rabbimi çok seviyorum bizler çok şanslı kullarız çünkü evvelallah müslüman olarak doğduk allah nasip kısmet ederse müslüman olarak öleceğiz inşallah ahirete imanlı gitmek orada sorgu suale cevap verip cennette peygamber efendimize komşu olmak nasip etsin bütün müslüman kardeşlerimi hepinize hayırlı günler diliyorum ne mutlu bizeki böyle güzel ve bağışlayan bir rabbimiz var RABBİM SENİ ÇOK SEVİYORUM İNŞALLAH CENNETTE SENİ GÖRMEK NASİP ET BİZLERE…..

  23. ne guzel bir video gerçekten ibret alınacak bir videoo allahım kurban olduğum allahım herkezii doğruu yola eriştirsin allllahım şeytanın şeriinden cümlemizii korusun selametle…allahın rahmetii üzerinizde olsun …

  24. saçma diyenlere baksana unutmayan bir gün hepimiz yaşşayacağız bu kaderii gunahkar kardeşim allahım yardımcın olsun affetsin gunahlarımızıı dunya hayatıı kimse altatmasın dünya hayatıı o kadar zevklii geliyorki…allah korusun cümlemiziii:((

  25. izledıgımız video bu kişi yerinde biz olmak istemiyorsak bunlardan ii ders almamız gereklı. ALLAH tüm inananların mekanını cennet eylesin ) amin.

  26. çok ürkütücü ablamında dediği gibii hepimizin yaşayacağı kaderlerden birii semranın kardeşii seher

  27. bence çook anlamlıydı ve güzeldi marina nedediğini bilmiyor bunların hepsi ferçek olacak saçma bulmayın herkeze ibret olsun herkezin mekanı cennet olsun allah herkeze yardımcı olsun ölmüşlerimizin ruhuna bir el-fatiha

  28. rabbim sen bizi affet bu günleri bize gösterme ne yaparsak yapalım ana baba hakkını ödeyemeyiz o yüzden bizi af eyle allahımmmmmmmmmmmmmmmm

  29. allahım bu ibretleri herkesin izlemesini nasip eyle bütün müslümanları affet allahımmmmmmmmmmm

  30. Allah razı olsun kardeim Allah yardımcımız olsun söylecek kelime bulamıyorum ya çok kötü oldum.Sağol kardeşim çok sağol.

  31. bu videoyu yapanlardan allah razı olsun gercekten ibret alınması gerekir.Hepimizin sonu böyle olacak allah yardımcıız olsun.İnanmayanlarıda Allah ıslah etsin.

  32. yanımda bir arkadasım bu videoyu saçma bulmamasına rağmen bu kadar ibretlik görüntüden birşeyler çıkarmadığına inanıyorum allah içinde ben ailem arkadaslarım ve tüm müslümanların günahlarını affetsin amin.

  33. birde şunları sölemek istiyorum bu görüntülerden daha ağır bir son olacağı kesin bence bizler gözümüzün önündeki perdeyi kur-an ve bazı dini kitaplarla aralaya biliriz allah yar ve yardımcımız olsun videoyu ekleyen emeği geçen arkadaslarıma teşekkürlerimi sunuyorum birde videoda ismi geçen büyük zat bediüzzaman’ın ruhu şad olsun allah onların sefaatlarına nail eylesin

  34. can bedenden çıkmadan şeytanın askeri olmadan ALLAH.CC ya kulluk hazreti MUHAMMET MUSTAFA YA S.A.V ümmet olmaya tüm din kardeşlerimize ibret icin vesile film yapanlardan ALLAH CC razı olsun

  35. Diğer din kardeşleriminde söylemiş olduğu gibi ALLAH bizlerin taksiratını affetsin. İNŞALLAH cennete girenlerden olmayı nasibet sin bu filmi izleipte inanmayan kardeşlerimizede ALLAH dan merhamet diliyorum. ALLAH hepimizden razı olsun.ŞUNU DA SÖYLEYEYİM insanoğlu ne kadar namkör değilmi hemen azabı işkenceyi görünce HASAN gibi dualar etmeye tövbe etmeye başladık (biz bunları yaşasak ne olurdu ALLAH bilr) ne yazıkki hala uyanmayan arkadaşlar var.ŞUNU UNUTMAYIN biz bu dünyaya kulluk etmeye geldik ve tekrar ALLAH a döneceğiz seytan a UYMAYIN…

  36. Allah hepimizin yardımcısı olsun ürkütücü ama gerçek.
    Site Adminine saygılarımı sunuyorum.sayfada yer alan yazılar olsun videolar olsun gerçekten çok güzel.İslamasevgi isminde gerçekten bir harika Allah kolaylık versin hep daha güzel işler yapmanız dileğimle.

  37. Allah böyle film yapanlardan razı olsun.Sonumuzun nasıl olacağını daha iyi anladım.Herzaman duacı olalım.”AMİN”

  38. burada gördüklerimiz kat kat hafifletilmiş.önemli olansa bunları bilmek kadar uygulamak şarkı dinlemeyin namaz kılın …………….

  39. Saçma diyen arkadaşları şiddetle kınıyor ve kendilerine acıyorum mercimek kadarda akıl yok sanırım sizde.Allahu tealanın ne kadar merhametli olduğunu gördük diyen şahsiyet evet rabbimiz çok merhametli şüphenmi var ama hak edene hem okadar merhametli ve sabırlıki sizler o yazıyı yazabildiğinize göre eviniz tepenize geçmemiş zaten sizin giblere adını andırmıyacak Allah c.c. oyüzden bu kadar rahatsınız rahatınız bu dünyada olacak ama ahirette cehennemin dibini boyluycaksınız Allah sizin gibi insanları hidayete erdirsin yoksa sonunuz felaket olucak Allah bilir sizin kimlikte dininiz islam yazıyodur sildirin onu çabuk gidip sinir ettiniz beni yahuu terbiyesizler cool yaşamakmış dvm et sen cool yaşamaya takıl yaşasan yaşasan en fazla 100 yıl yaşayacaksın sonra boyluycaksınız cehennemi görürsünüz siz dünya hayatı sizi aldatmış yazıklar olsun size ve siz gibi müslüman görünüpte munafık olanlara haha hele birinin adıda NURi taşıma o ismi kardeşim taşıma sen kimsin o ismi taşımak kim
    Hazırlayanlar emeği geçenlerden Allah c.c. razı olsun çok etkileyici defalarca izledim arada izliyorum ibadetlerimde gevşeklik hissettiğim zaman Mustafa kardeşim inşAllah şu kısa ömür sayfamızı Rabbimizin dilediği gibi sonlandırıp cennete girmeyi hak ederiz o zaman orda kebap yemek üzere görüşürüz inanlarla hep birlikte Allaha emnaet olunuz

  40. ZATEN BU SON VAR HEPİMİZ İÇİN HER NEFİS BİR GÜN ÖLÜMÜ TADACAKTIR(ÖLÜM KAVUŞMAKTIR)

  41. nuriiiii sen varya hayatımda yorumsuz bırakacağım insanlardan birisin fakat kendime hakim olamayıp yazıyyorum sen biraaz daha inanma inşallaaah o izleyipte inanmadığın film emin ol aynısını sen de yaşşayacaksın sen belki bu dünyanın nimetlerine bakıp ahireti unut ama bilki bu film değil gerçek …..

    _blue_

  42. çok beğendik tam bir ders verici bir film di teşekkürler.ve ayrıca ALLAH’IN bizlere verdiği bu candan daha iyisi olmadığını anlatan bir filim bunu yayaınladığınız için teşekkürler..

  43. selamun aleyküm herkese, bence bu filmi herkes izlemeli ve ibret almalı ben 13 yasımdayım bu filmden cok ders aldım butun yaptıgım hataların farkına vardım bunun icin insanların ibret alması icin bu filmi herkesin izlemesini istiyorum bazıları bu filmi sacma buluyor ama yinede bu bizim kacılmaz kaderimiz olumden ve yaptıklarımızdan

  44. bazıları kotu olarak dusunuo ama onlar yinede kotu ameleri sayesinde cezalarını bulcaklar.

  45. çok beyendim…. bu siteye girmemi bi ablamız TAVSİYE eddi etmeseydi göremicektim bi çok şeyi…iykide etmiş allah razı olsun ondan..ben namaz kılıyodum ama yaklaşık 1 sendir bıraktımm bu yolu..ama gördümki bunu izledikten sonra namazıma geri devam edmek istiorumki inşallah bidaha bu yoldan çıkmam..ALLAH HEPİMİZİN YARDIMCISI OLSUN GÜNAHLARIMIZI AFFETSİN GÜZEL AMELLER EYLESİN BENİM GÜNAHIM ÇOK AFFEYLE ALLHIM BU SİTEYE GİRİPDE İZLEYENELR VE İNANANLAR BENİM İÇİN DUA ETSİNLER…..İNANMAYANLARIDA ALLAH ISLAH ETSİN…

  46. Arkadaşlar bu filmin yapılmasında emeği geçenlerden Allah(c.c.) razı olsun.İnanmayan cool takılan arkadaşlara da kızmayın. Allah’ın inayeti onların ve hepimizin üzerine olsun inşaallah.Eşimle beraber izledik.Amaç kimseyi korkutmak değil bence.Asıl korkmanız gereken ölümden sonrası değil,burası.Burada korkar ve nefsine hakim olursan öbür taraf için korkmaya ne gerek var. Allah cümlemizi affetsin İnşaallah.AMİN.

  47. gerçekten harika bir film herkesin ders alması gerekir saçma diyenlerin işne gelmiyo bence ben 5vakit namazımı kıldığım halde korktum vay kılmayanların haline allah hepimizin yardımcısı olsun

  48. hiç korkmayın çünkü bizde bunları yasıcaz günah işlerken bunları aklımıza getirelim

  49. allah razı olsun güzel bi ibret alanlar için bende heran izliyom ama içim içimi yiyo neden bu zamana kadar kendimden haberim yokmuş ama gecde olsa gendimi buldum arkadaşlarınıza tavsie edin insanın içi huzur doluyo dinini yaşayınca allah hepimizi korusun

  50. evet korkutucu ve ürpertici,eğer görevlerimizi yapmazsak bunlar başımıza gelecek,kurandada bildirildiği gibi Rabbimin emirlerine uyarsak onun merhameti büyük elbette af eder ümidimizi asla kesmeyelim

  51. ESSALEMÜN ALEYKÜM MUSLUMAN CEMAATİ bu filmi yapanlardan ALLAH C.C razı olsun inanmayanlarıda allah hidayete erdirsin herşey gözümüzün önünde ve hala ibret almayanlara yazıklar olsun sonunuzun bundan daha kötü olcagınında bilin rabbimin sabrı okadar coktur ki bu dünya sadece bi sınav bizde o sınavdan gecmek icin calışıyoruz inş tüm müslüman alemi gecicek inanmayanlar sonunuzu düşünün allah yardımcınız olsun BİLİNKİ O TEKTİR EŞİ BENZERİ YOKTUR VE YARADANDIR BİZİM ONDAN BAŞKA KİMSEMİZ YOK ONDAN GELDİK ONA GİDECEGİZ GİDECEK YERİMİZ YOK RABBİM BİZE CENNNETİNE NAİL RASULUNE KOMŞU EYLESİN RIZASINIDA ONDAN İSTİYORUZ AMİNNN HERKEZ BU ÖLÜMÜ TADICAK ALLAHA EMANET OLSUN MÜSLÜMAN KARDEŞLER NURİ KARDEŞ BENCE SENİ KİM YARATTIGINI DÜŞÜN ADIMINI ONA GÖRE AT ATARKENDENDE SONUNU NASIL OLACAGINI İYİ DÜŞÜN ALLAH AFFETSİN SENİ

  52. rabbim hepimizi cennetle müşdelesin bunu arkadaşıma göndermek istiyorum nasıl olacak yardımcı olurmusunuz… lütfen ne olur

  53. Merhabalar gülsüm kardeşim.Dualarınız için Allah(c.c) razi olsun.Amin ecmain insaAllah…Film youtube da mevcut ismini yazarak bulabilirsiniz.ordan indirme şansınız da var.Hayirli izlemeleriniz olsun insaallah…
    Saygılarımla

  54. herkese ibret olsun kötülüğün sonu budur o şeytan gerçek olamaz çünkü resmini kimse çekemez

  55. bence çok aptalca bi film bunu kim çıkarmışsa aptaldır bu filmin neresi korkunç sadece altıma ettim o kadar

  56. saçma diyenler filmi iyi izlemimiş galiba onlara tek bi çağrım var neye inanıyosunuz neye insanın bi şeye iniancı olmadan yaşayamaz sizde zaten bi ölüsünüz gün gelecek uyanacaksınız işte o zamn ölüm zamanıdır allah cümlemizin günahlarını afetsin tabi o cool takılan arkadaşında en çok onun ihtiyacı var !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  57. yha buna saçma diyenler lütfen neyin doğru olduğunu sölermisiniz we siz zaten ne anlarsınız bunlardan siz cool takılmya dewam inanmıyan insanlar demiyorum çünkü insan dışı mahluklarsınız sizi yaradanı unuttunuz bakın mahluklar çok zahmet oljak ama açıpta kur’an’ının mealini okursanız imanınız gelir tavsiyem buuu …. inanlar kardeşlerim ALLAH ‘ emanet olun……….

  58. Hepimiz birgün öleceğiz Rabbim günahlarımızı affetsin dualarımızı kabul eylesin

  59. bız ıbret alacagımız kadar ıbret aldık ıbret almayan arkadaslar hala yorum yapyor zaten olacak seylerde bunlar herkez bundan ıobret alsın emegı gecen tum arkadaslara tessekur ederız bıze gosterıdıklerı bu vıdyo ıcın cok memnun kaldık sidetle tavsıye ederız Izleyıpde anlamayalara yanlıs anlamyın bazıalrını

  60. gerçekten ibret verici bu filmi yapanlardan Allah razı olsun… Saçma diyenler bu kelimeyi böyle birşey için kullanmasınlar… Rabbim bizi şeytanın şerrinden koru… !!!!

  61. Allah iyi insanların yerini cennet etsin kötü insanları böyle uyarark kötü yoldan çıkmasını saqlasın…. Amin… Allaha emanet Olun!!!!….!!!!…:(:(:(

  62. ya millet kormayın bu kadar bi kere film hiç saçma değil ama bence hz muhammet gibi bir peygamberimiz varken biz muslumanlar bu filmde oldugu gibi cehenneme falan gitmeyiz.hem iman eden cennete girecek o var. Allah merhametlidir. şuda var şu coll takılan canım benim sende hiçmi akıl yok yaw.ölene kadar coll takılırsın ancak sonrasındada gideceğin yer belli Allah sanada akıl ihsan eylesin. ben cennette kebap yemeyi tercih ederim :)

    sagol kardeş islamasevgi ben sevgilime birkaç satır bişey yazacaktım güzel bişeyler arıyodum ki yazılarından birine denk geldim. öyle buldum burayı yoksa filmi göremeyecektim ya.Allah beni affetsin.kendime çekidüzen versem iyi olacak.tekrar sagol.Allah senden razı olsun bu sayfa çok güzel gerçekten.takipteyim bundan sonra

  63. rabbim inanmayanlara hıdayet nasip eylesin
    çünki hadayeti nasip edende benim dio rab
    peygamber efendimi zin (S A V ) amcasına bile nasip olmamış müslümamlık iman etmemiş rabbim hadayet nasip etmemiş canlar ders alalım
    kıyamet hızla yaklaşıyor
    yarın belkide vakit olmayabilir… essaalamün aleyküm

  64. RAPPİM BENİ GERİ GÖNDER MÜTHÜŞ BİR FİLİM VE İBRET ALICI BİR FİLM?

  65. Bana kalsa film çok ibret verici herkesin bu filmi izlemesi gerekir.Biraz korkunç gibi görünebilir fakat bu filme bakarak bu kadar korkuyorsak allah bilir hesaba çekildiğimiz vakit nasıl korkacağız.Bu filmi yapanlara allah razı olsun.Namaz kılmayanlara ve allahü tealaya hamd ve seana etmeyenlere ders olsun.

  66. SELAMÜNALEYKÜM ÖNCELİKLE BÖYLE BİRŞEYE VESİLE OLDUGUNUZ İÇİN ALLAH (C.C) SİZDEN RAZI OLSUN. BİZLERİN BÖYLE İBRETLİK VİDEOLARA İHTİYACIMIZ VAR ÇÜNKÜ GERÇEK MÜSLÜMANLIGI HAKKIYLA YAŞAMIYOR VE YERİNE GETİRMİYORUZ. YÜCE RABBIM HERKEZİN KALBİNE HİDAYET VERSİN VE YOLUNDAN ŞAŞİRANLARDAN EYLEMESİN TÜM MÜSLÜMANLIGI GAFLET VE DUNYALIK UYKUSUNDAN UYANDIRSIN …..AMİN RABBIM BİZLERİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN SONUMUZU HAYIRLARA VESİLE KILSIN

  67. HERKESE İBRET OLSUN ALLAHIM HİÇKİMSEYİ DOĞRU YOLDAN ŞAŞIRTMASIN EYYY RABBİM SENİN KAPINA GELDİK BİZİ AFFEYLE YARABBİ

  68. ALLAH ım her kulunu bu azaptan kurtarmayı nasıp eylesin insallah imanımızı kaybettıgımızde sonumuz bu arkadaslar kurtlus yok

  69. hayıR asLa koRkuNç değiL Tek kelimeyle qerçek … eTkiLenmeyeceğimi düşünüyordum fakaT çok yanılmışım ALLAH’m SeN bizi affeT

  70. allah tüm din kardeşlerini cenneten ayırmasını ben bunu izledim anda beri namaz kılıyom yaptık larımda bişmanım allah affetsin tüm din kardeşlerini kimse böyle olmak isdemez her şey bizim sizn elinizde kim yanmak ister elimize ine deyse aglarız ama yan mak ne dektir

  71. hiç bir zaman aldan mayın her zamn allah yolulnda olun ne saçma bir video nede korkunç bir video anlayana saçma gelmez anlayana korkunç gelmez

  72. allah bir ayetinde onların kalpleri mühürlüdür idrak edemezler kulakları mühürlüdür işitmezler gözleri gördür görmezler sen önları doğruyola iletirsen del gelmezler onlar iman etmezler inşallah o sacmadır diyen arkadaş inşallah ayette olduğu gibi deyildir O arkadaşa amin inşallah oylelerinden deyildir sonu yoksa hüsran olur allah gercek müslümanların yar ve yardımcısı olsun AMİN

  73. selamün aleyküm sevgili din kardeslerim bu film hepimize ibret olsun evet her nefis ölumu tadacaktır allahın ayetlerıne inanmayanların sonu bole inanların sonu agaçların içlerinden irmaklar akan cennet bahcelerı allah hepimizi islam nuruyla nurlandırsın allah hepipimizin yar yadımcıssı olsun amin allaha emanet olun

  74. böyle birşe yayınladığımız için ALLAH hepiizden razı olsun::biz yeni nesiller herşeyi hoş görüyoruz.gözümüzdeki perdenin en kısa zamanda Rabbimizin izniyle kalkmasını ALLAHTAN niaz eder bizim sonumuzunda bu abimiz gibi olmamasını diliyoruz.İnşallah ALLAH(c.c) abimizi dogrıu yola çevirdi bizlerinde dogru yolu bulmamızı ve peygamber efendimiz (s.a) yolunda gimemizi nasip eder:::::…..
    ALLAH HEPİMİZE HİDAYET NASİP ETSİN :((Aminnnn…))
    :

  75. Öncelikle bu sitede emeği geçen herkezden ALLAH razı olsun! ALLAH hepimizin günahlarını affetsin. inşallah tüm müslümanlar cennete gireriz. ya inanmayorum diye yorum yapanlara çok sinir oldum onlar öyle devam etsin öbür tarafta görüşürüz .bende cennette kebap yemek istiyorum. Cennette tüm müslümanlarla kebap yeriz inşallah. inşallah YÜCE RABBİM tüm müslümanları cennetine alır ve PEYGAMBER efendimizin komşusu yapar bizi. ALLAHIMIZ günahlarımızı af eğlesin… hepimiz ALLAH emanet olallım. İNŞALLAH tüm müslüman kardeşlerimizle cennete görüşürüz. ayrıca herkezin kandili mubarek olsun…ALLAH HERKEZE UZUN ÖMÜRLER VERSİN VE herkezin bu ömründe güzel bir sınav vermesin nasip kısmet etsin.hepimizi ALLAHI mıza emanet olalım…:)))))))

  76. SÜÜÜÜÜÜPPPPPPPPPPPPPPEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRR… SADE AMA Bİ O KADAR DA GÜZEL OLMUŞŞ, HASANLARA İBRET OLSUN, RABBİM CÜMLEMİZE HİDAYET NASİP ETSİN, BAYRAMINIZ MUBAREK OLA MÜ’MİN KAEDEŞLERİM…

  77. ALLAHIM BUNLAR HEP IBRET YARABB BIZLERI CEHENNEMIN DE YAKMA ALLAHM SANA YAKIŞAN BI KUL OLAMADIK AFFET DOGRU YOLU BULANLARDAN EYLE YARABBB

  78. Selamın aleyküm video gerçekten çok güzel ve çok etkileyiciydi.Ben çok dersler çıkardım allah razı olsun bana b dersi çıkarttıran bu videoyu ekleyen kardeşim…

  79. tek kelimeyle super. zaman zaman insan ahireti hatırlatıcı birseyler arıyor tamda bu film o arayış içinde olanlar için. allah hepimizi affedilenlerden eylesin. AMİN…AMİN…AMİN…

  80. hayat islami yaşadıkça güzeldir… hasanda islamı yaşayarak asıl mutluluğa erdi allah herkese nasip etsin saçma birşey degil bunu izleyince günahlarım karşıma geldi hemen ikindini kılacam

  81. öldüğün zaman bir gün ahirete gittiğin zaman anlarsınız…
    allah günahlarımızı affetsin arkadaşlar

  82. yaşanılacak gerçekleri herkim olursa olsun yok ve saçma kendimizi savuşturmaktan nezaman vazgeçeriz bilmiyorum başa gelecek mukakki yaşayacağız kabullenmesektek istemediğimiz sona erişeceğiz vidyonuz çok güzeldi ölmeden tefekkürümüzü artırmamızın gereğini hissettirdiniz inanın arkadaşım henüz ölmeden hesaba çekilmiş gibi oldum birazda olsa nevsimi yere vurmaya yaradı ve böyle güzel vidoların devamını olmasını diliyorum güzel kardeşlerim ***selamet iiçinde olun ***

  83. biz çok günah lar işledik allah hepimizi cennetine koysun amin allahı çok seviyorum bunu izleyince günahlarım aklıma geldi ya kardeşimbunları çocuklar da izlemeliler çünkü onlarda büyüdüklerinde günah yapmamalılar bizim gibi cahil kul olmamalılar…

  84. gazali kardeş allah razı olsun rabbim bizleri afvu mağfiret eylesin ey rabbim sen affedicisin affetmeyi seversin kerimsin bizide affet amin.cooll culara rabbim hidayet nasipetsın .bizleride hidayetınden mahrum etmesin efendimizin sefaatına nail eylesin aaamiin

  85. Allah razi olsun hazırlayandan ulaştırandan çooook etkileyici bir film.

  86. yorumları okudum.Nuri.Marina v.b.ismli arkadaşlar izlediklerinin saçma olduğunu söyelmişler ya arkadaşlar çalışmış olduğunuz işyerinde veya okulunuzda patronunuz.müdürünüz veya amirinizin sizden her hangi birşey istediği zaman ya fırça yerim yada işten kovulurum korkusuyla söylediklerini yapıyosunuz.Ama yüce Allahın yani yaradanın sizi cehennem ateşiyle yakmasından ve emirlerini yapmamaktan korkmuyosunuz.keşke vefat eden her hangi bir yakınınızın filmdeki hasan gibi rüyadan uyanır gibi uyansaydı sizlere neler anlatırdı.inanmayan arkadaşlara allahım hidayet versin doğru yolu bulmaları için yardımcı olsun.’La ilahe illallah Muhammeden resulüllah.

  87. Allah razı olsun bu video yu bizlerle paylaşan arkadaştan. yanlış yolda olanlar inşallah tez zamanda doğru yolu bulurlar. Allah yanlış yolda olanları doğru yolu nasip eylesin (amin) hayırlı geceler herkese. Allah’a emanet olun

  88. insanlar ve şimdiki gençlikler bu vidyoyu izledikten sonra ibret almaları lazım dır.bence şimdiki hayatı değilde sonraki hayatı düşünmeleri lazım
    .Allah bütün günahlarımızı affetsin hiç bir zaman kötüyola düşürmesin,Amin ben her gece kuran okurum… dua ediyorum Allah okuduğum kuranı ettiğim bütün dua ları kabul etsin Amin…HEPİNİZE İYİ AKŞAMLAR ALLAHA EMANET OLUN …..

  89. sacmadır diyen hasan kardeşim aslında birhasan sen deyilsin bizlerde bir hasanız hepimizde istesekte istemesekte o anı yaşıyacağız fakat seneryoda bir deyişiklik olacak kimimiz hasn olarak kalacak kimimizde muhammed hasan olacak umarım rabbim senide hasn olarak deyilde muhammed hasan olarak alır muhammed hasnı merak ediyorsan filimi izlediyine göre kuranıda okursun rabbim yardımcın olsun bir ipucu vereyim şeytannın vesvesesinden allahasığınarak başlaki anlayasın cünkü şeytan kuranı okumanı deyil anlamnı engeller selametle

  90. ŞU BİR GERÇEKKİ BİZLER ALLAHIN KULLARI OLARAK BU FİLİMİ İZLEYEN YADA İZLEMEYEN HER NE KADAR İNSAN VARSA ÇIKARMAMIZ GEREKEN ÇOK DERSLER VAR OLDUĞU KANAİTİNDEYİM.BAZI İNSANLAR İÇİN BU FİLİM HER NE KADAR GERÇEKÇİ OLARAK GÖRÜNMÜYOR OLABİLSEDE BİRAZ DÜŞÜNÜP NASIL BİR SONUÇLA KARŞILAŞABİLECEGİMIZİ BİRAZ OLSUN HERKES O ANI GÖZ ÖNÜNE ALARAK NELER HİSSETTİĞİNİ BENDE DAHİL OLMAK ÜZERE O ANI YAŞAMAYA ÇALIŞALIM ARKADAŞLAR. YÜCE MEVLAM BİZLERİ CEHENNEM AZABINDAN KORUSUN.CENNET KAPILARININ SONUNA KADAR AÇIK TUTMASININI NASİP ETSİN.AMİN……

  91. bu vidyoyu yaparken şeytan kılığındaki adamın vidyodan sonraki gülüşlerini görmk isterdim

  92. cümle aleme ibret olsun geldk gidiyoz hakkımızda hayırlısını versin mevla

  93. bu videoyu izleyene kadar namaz kılmazdım
    ama artık namaz kılıorum allah hepimizin günahını affetsin sacma dien arkadaşımız allah seni korusun dogru yoldan ayırmasın hiçbirimizi

  94. ALLAH RAZI OLSUN İNSAN ZAMAN ZAMAN KENDİNİ HESABA ÇEKMELİ HATIRLAMALI ÖLÜMÜ SAGOL

  95. çok etkileyici gercek azap ölüm hak ve sonrasıda ALLAH bizi cennetine girenlerden eylesin inşllh

  96. slam aleykum arkadaşlar gerçekten allah razı olsunkı bunu yapmışlar bize hatalarımızı hatırlatılar gerçekten yaşadıgımız boş şeyler artık ahireti duşunelim allah yardımcımız olsun coolar harıç onlar zavalılardan biri o mantıkla giden arkadaşa yazıklar olsun ki bir müslüman bu sözu söylemeye cesaret edemez ama yinede allah islah etsin o arkadaşı allah tüm ümeti muhamet mustafadanda razı olsun öncelikle sonrada bizden dualarınız için çok sağolun allah sizdende razı olsun amin allahım afet bizi amin herkese bunu tafsıye ederim allah kimseyi nefis kurbanı yapmasın AMİNNNNNNNNNNNNNN HAYIRLI AKŞAMLAR

  97. ömrümden 20 yaş gitti sadece izlerken bide ölünce ne yapacagız düşünemiyorum allahım sen benim günahlarımı afettttttttttttttttttttttttttttttt
    ra alkol ve bütün kötü alışkanlıkları bırakıyorum ??*

  98. ALLAH ameli iyi olanlardan eglesin inşallah paylaşanlardan ALLAH razı olsun .

  99. bu film iradesi zayıf olanların sonunu ve nefsine hakim olamayanların başına neler geleeceğini anlatmaktadır bu film doğalbirşey değildir el yapmasıdır bu bile bizleri ürkütüyorso pekiya gerçeği nasıldır varın gerisini siz düşünün rabbim cümlemizi muin etsin şeytanın şerrinden korusun

  100. ne edersen et nefsi ıslah et,hakka dua et din yollarında.. ecel gelir olmaz tehil, gel düşünde olma cahil, ne zaman gelir azrail bilemezsin insan oğlu.. ömür yaşamışsın bunca gaflete düşmüşsün anca, mezar kazarlar boyunca girmem diyemezsin kardaş.. mustafa seni soyarlar, kısmetse suyla yuğarlar, yerin altına koyarlar durmam diyemezsin kardaş..gelmiş idik imtihana, giden dönenmez bu yana, götürürler kabristana varmam diyemessin kardaş.. bu sözlerimi yabana atmayın, ariflere katılıp gafletle yatmayın, kıymetli zamanı boşa dağıtmayın halık`a isyandan saklayın kendinizi…

  101. ne edersen et nefsi ıslah et,hakka dua et din yollarında.. ecel gelir olmaz tehil, gel düşünde olma cahil, ne zaman gelir azrail bilemezsin insan oğlu.. ömür yaşamışsın bunca gaflete düşmüşsün anca, mezar kazarlar boyunca girmem diyemezsin kardaş.. mustafa seni soyarlar, kısmetse suyla yuğarlar, yerin altına koyarlar durmam diyemezsin kardaş..gelmiş idik imtihana, giden dönenmez bu yana, götürürler kabristana varmam diyemessin kardaş.. bu sözlerimi yabana atmayın, ariflere katılın, gafletle yatmayın, kıymetli zamanı boşa dağıtmayın halık`a isyandan saklayın kendinizi…

  102. ””bu video sadece hasanlar içindir adı hasan olmayanlar korkmasın””

  103. biz aciz kullar gerçekleri bildiğimiz halde doğru dürüst bir şey yapmıyoruz allahın rahmetine her zaman muhtaç olduğuuzu unutmuyalım

  104. evet bunlar bazıları gercek herzamm ne yapacaz ezanda muzık dınlemeyecez ve alla ha her zamm suk edecez ama ınsanlar nankorduk sukretmeyı unutuyorlar namaz kılmıyorlar

  105. ben bu video yu tüm yolda cıkmış sapıtmış ve kendini şeytanın tatlı kıldığı çeşitli oyunlarında kaybetmişlerin izlemesini istiyorum.

    AYRİYETEN ŞURADA DİNİ GOLLUK BİR ARKADAŞ VAR . ONA SESLENİYORUM SEN AZRAİLLE TANIŞMAYACAKMISIN ÖYLE GÖRÜNÜYOKİ SEN BU HALLERİ ARAYACAKSIN….

  106. BU VİDEO KESİNLİKLE YAŞANMIŞ VE FİLME ALINMIŞTIR BENİM TANIDIKLARIMDAN BUNU YAŞAYANDA VAR …

  107. çok etkileyici hepimize ibret olsun namzmdan eksk olmucazz bndan snra allah hepimizin yrdmcısı olsun AMİN

  108. çok güzel herkeze ibret olsun ÖLÜMDEN DEĞİLDE ÖLÜMLERDEN KORKARIM ÇÜNKÜ İLKİNDE BEN VARIM İKİNCİSİNDE SEVDİKLERİM

  109. YARABBİ ben pişmanım bötün yapmış oldugum gönahlardan keşke yapmasaydım inşallah ben birdaha yapmayacagım …. çok güzel olmuş ibret alınsın

  110. çekenlerden ALLAH razı olsun çok güzel olmuş yorumları okudumda bazılarının kalbi mühürlenmiş pas tutmuş yüce rabbim onlara yardım etsin çok acıyorum onlara…GERÇEKLERİ GÖRÜP ANLAYABİLMEYE HERKESİN KAPASİTESİ YETMEZ ZATEN ONLAR TAKILMAYA DEVAM ETSİNLER ÇOK FAZLA TAKILACAKLARINI SANMIYORUM ZATEN HADİ ESSELAMÜ ALEYKÜM

  111. yaa bence herkes ibret alma lı amaa çok abartılı gbi, geldi…xS..

  112. arkadaşlar bakın şeytan orda dıkkat aman şeytana uymayalım rabbım hepımızı cennetıne nail etsin

  113. gerçekten hepimize ibret olsun arkdaşlar ALLAH hepimizi cennetinden eylesin !! Amin bu herkeze ıbret olsun çekenlerden ALLAH razı olsun çok güzel olmuş yorumları okudumda bazılarının kalbi mühürlenmiş pas tutmuş yüce rabbim onlara yardım etsin çok acıyorum onlara…GERÇEKLERİ GÖRÜP ANLAYABİLMEYE HERKESİN KAPASİTESİ YETMEZ ZATEN ONLAR TAKILMAYA DEVAM ETSİNLER ÇOK FAZLA TAKILACAKLARINI SANMIYORUM ZATEN HADİ ESSELAMÜ ALEYKÜM

  114. ben bu video yu tüm yolda cıkmış sapıtmış ve kendini şeytanın tatlı kıldığı çeşitli oyunlarında kaybetmişlerin izlemesini istiyorum.

    AYRİYETEN ŞURADA DİNİ GOLLUK BİR ARKADAŞ VAR . ONA SESLENİYORUM SEN AZRAİLLE TANIŞMAYACAKMISIN ÖYLE GÖRÜNÜYOKİ SEN BU HALLERİ ARAYACAKSIN….

  115. allahım tovbe edıyorum allah bagıslasın affetsın bızı ayetler var halen ınkar eden varsa vayy halıne allah onu ıslah eder ınsallah

  116. nuri vee ümit kardeşc allah yardım cınız olsun nurii kardeş sen kabirde yanlızz kalan a kadar cooğul takıll ama allah ogünden sonraa dsana yardımm et siinn ümit kardeşş sana gelibncee allahtann şimdi sadece altınaa işemişin o gün halini düşübnemiiyumm umarıımm pişman oluurr tövbee eder vee ahiret için bişeylerr yapmayaa çaba gösterirsinn alllahaa inanmayannlarr şunu düşünn sün lerr nerden gelldikklerini veee kimiin onlarıı yarattığınıı toprak tann geldik toprağa döneceğizz allahh doğruu yoldan ayırmasın şaşırtmasın vee cümlemizee yardımm ewtsin allaha emanet olun

  117. yanık ibo birgün gerçekten yandıgın ve yanık ibo oldugun zaman anlayacaksın yalan mı dogru mu.o gün sır perdesi kalktıgında aynen boyle rabbim geri gönder diye haykıracaksın.ama inşallah kurtuluşa ernlerden olursun gerçeği görerek..

  118. kesinlikle çok güzel bir flim ibret alınacak güzellikte diyorum allah bu flimi yayınlıyandan razı olsun rabbim herkesi şefaatine nail eylesin aminnnnnnnnnnnnnnnn

  119. cok ürkütücü ve cok iyi olmuş…böyle filmler televizyonlardada sık sık izletilmeli.cogu insanın ders alması lazım azda olsa.sonunda hepimiz ölümü görecegiz.dünyadaki hersy yalan ama ÖLÜM gercek.allah günahlarımızı bagışlasın.bizleri kabir azabından korusun…ecmain.

  120. kesinlikle ibretlik bir olay ALLAH herkese merhamet etsin bütün muhammed ümmedinin günahını bağışlasın.inanmayanlara da rabbim hidayet versin herkes ALLAH’A EMANET OLSUN(AMİİİİİİİİN)

  121. S.a
    ßu kınayanları ahirette görmek istiyorum Cehenneme Doğru giderken “Saçma” kelimesini unutmamasını istiyorum eğer Gerçekler Snein o kullanamadığın Minik Beyninde Saçma olarak algılanıyorsa sana kimse birşey diyemez Tabi…
    ve şu ayetide göz önünde bulundurun…
    ” Ancak Akıl Sahipleri ( Allah’ın Azametini, Yaptıklarının Ne kadar Doğru ve Mantıklı olduğunu ) Düşünebilirler…” Bakara Suresi…

    S.a

  122. Bence krkunç bir film değil allaha İnanmayanların çok ama çok acı bi sonu !!! ALLAH Bizi affetsin.

  123. ALLAH’ın selamı ve rahmeti üzerinize olsun arkadaşlar. Bu filim gerçekten çok ibret verici. Ayrıca korkunç ve saçma diyenler bunları saçma görebilirsiniz ama bunlar gerçek ALLAH size hidayet versin..

  124. TüYlErİmİz TİkEn OLdU aLLaH rAzI OLsUn BuNU yApAnLArA……………….. hAsAn SeNiNdE aLlAh BelAnI vERsİnn…. aRkAşlAr HaSaN gİbİ yApAnLaRa TaM bİr İbReT dERsİ….BöLe YaPaNlAr ÖbÜr dÜnYaDa DeĞİl Bu DüNyAdA cEzALaRıNI bULsUNlAr UnUTmAyInKi Her zMn BöLe İnSaN hER ZmN uYaRılMaS .. hAsAN çOk ŞaNsLı

  125. selam alyküm arkadaşlar bu video yasıcamız en gerçek şüphesiz hakikatın bir göstergesidir bu dunyaya fazla kapılıp kendimizi kaybetmeyelim allah cc sevdigi kullardan olmayı eğleyelim şüphisizki allah cc duaları ve tövbeleri kabul edendir tövbe edip tövbemize baki kalalım ben sahsım olarak uyuşturucu kullanan sapıkların yolunda gidenlerdim ama allah cc rahmeti ve bagışlaması boldur tövbe ettim ve hamd olsun rabbime dogru ve gerçek yolu buldum ben bu videoyu çok izledim ölüm heran gelebilir dostlar hazırlıklı olmak gerekiyor rabbim müslümanları seytanın serrinden korusun amin allah kalpleri bilendir kalbizi temiz tutalım her zaman allahtan isteyip dileyelim ve rahman ve rahim olan allaha sıgınalım süphesizki bu dunyada kılınmayan namazlar öbür dunyada süphesiz kılınacaktır kızgın sacların üzerinde namaz dinimizin diregiyir allah yar ve yardımcımız olsun rabbim müslümanları korusun amin

  126. allah bütün müslümanları cehennem ateşinden korusun. buda herkeze ibret olsun

  127. allah hepimizi affetsin. AMİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİN

  128. selamün aleyküm kardeşlerim.
    ALLAH nsanı yaratmış ve insanın içine ebdiyeti isteme duygusunu koymuştur. insan bunu istemektedir. ancak ebediyeti isterken meşru yollardan gidilmelidir ki o yolların sonu tikenli, susuz, çorak olmasın. aks halde o yolun sonu ebedi bir hüsran olur. ebediyete giderken hazırlılı olunmalıdır. ecelin ne zaman geleceği belli değildir. insan öyle hazırlanmalıdır ki (teşbihte hata olmasın) azrail a.s. gelip hadi gidiyoruz diye kapımızı çaldığı zaman hiç tereddüt etmeden çantamızı alıp yola koyulabilelim. insan her daim bunu düşünmelidir. hasan buna mükemmel bir örnektir. emeği geçen tüm müslüman kardeşlerimden allah razı olsun.
    rabbim bizlere o korkunç ikazını yapmadan onun büyük gününe hazır bir şekilde yaşayıp o şekilde bu fani diyarı terk edebilelim.

  129. merhamet ve af dılemekden başka şansımız yok allah cumlemızın yardımcısı olsun affetsın bagişlasın

  130. sevgili arkadaşlar,
    her nefis ölümü tadacaktır..bizler de bir gün o azabı çekeceğiz.ben Allah’tan dilerim ki o gün gelmeden bizleri allah doğru yolu göstersin.Aslında biz doğru yolu biliyoruz ama görmezden geliyoruz. Kaptırmışsız kendimizi şeytanın oyuncakları ile oynamaya….ey allahım bütüm kullarını senin yoluna, bütün kalpleri senin iman nurunla doldur…..amin.

  131. ya rabım tum musluman alemının gunahlarını bagisla yarabbım subesız sen bagıslayıcı ve affetıcısın amın

  132. allah hiç kimsenin başına getirmesin hasanda daha ezan okunurken kulaklıkla mp3 dinlemesin ne kadar komiğim değilmi:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))):)

  133. bizi öyle zor günler bekliyoki RABBİM son nefesimizi vermeden azrail baş ucumuza gelmeden hidayetine erdirsin.inanmayanların vay haline….peygamberler neden gönderildi dünyanın bunca güzelliği neden var?neden kitaplar indirildi?gözyüzüne bakın,ağaçlara,çiçeklere bakın,börtü böceğe bakın RABBİM o kadaR büyükki hikmettinden sual olunmaz.insanların hepsi bi araya gelse olacak bi depremi engelleye bilirlermi?seher vakti uyanın kuşların ALLAHI NASIL ZİKRETTİKLERİNİ DİNLEYİN!!!biz insanoğlu o kadar nankörüzki aldığımız nefesin attığımız adımın hesabı sorulacakken hiç ölmeyecekmiş gibi yaşıyoruz…DÜNYA HAYATI BİR RÜYADAN İBARETTİR AMA BU RÜYANIN Bİr BEDELİ VAR!!!!RABBİM bu fani rüyanın hesabını kolay eylesin İNŞALLAH…ayrıca şu inanmayanlar için şunu söylemek istiyorum kabirleri sık sık ziyaret edin,orda yatanlar bi zaman senin benim gibi geziyorlardı,gülüyolardı,kimbilir bi çoğunun aklının ucundan bile geçmezdi öleceği bi gün toprak olacağı ama kaçınılmaz son azrail gelir alır gider,annen baban kardeşin eşin dostun seni bir an önce defnetmek için uğraşırlar ondan sonrası eyvah eyvah..bu filmi hazırlayanlardan ALLAH razı olsun.inanan inanmayan yada böyle şeyler duyduğum zaman psikolojim bozuluyor diyenlere tavsiyem sürekli ALLAH’I zikredin baktığınız herşeyde yaradanı görün ve her zaamn dua edin.Efendimiz HZ MUHAMMED (A.S.) bir hadisinde buyuruyorki ALLAH DUA’DA ISRAR EDENLERİ SEVER..dualarda buluşmak dileğiyle ALLAH’a emanet olun hakkınızı helal edin…

  134. allahım bu cok korkutucu ve ben ınanıyorum ıns bız bole olamyız allahın sevgılı kulu ve bagıslar allahım bızı onun ıcınde annemızı babamızı ve namazı kuranımızı ogrenırsek allahın yasaklarını yapmazsak allah cenettınde bıze yer verır ıns allahım bızı affet nolurr sana sıgnıyoruz seytana tutsak esır dııl sdece sana esir olamk ıstıyorum allahım bızede nasıp et kuranı namazıı sana sıgınıyorum senden aff beklıyorum sadece sana ınanmayan sacma dıyenlerı sana bırakıyorum allahım ıyıkı varsın canım allahım ıns bızde senın emrettıklerını yaparız guzel allahım benım…………

  135. Bunu izleyipte hala daha ibret almıyorsak yazıklar olsun bize ALLAH ‘ım bizi affetsin bizi cennetine nail etsin ALLAH hepimize yardım etsin AMİN

  136. Herkese ibret olsun saçma bişey degil bigün gercekten olacak bişey ALLAH hepimizin günahlarını affetsin,şeytan sözüne uydurmasın…AMİN…

  137. ALLAH razı olsun bu filimi çekenlerden her kez bi ibret alır inşallah ALLAH günahlarımımızı af eylesin inşallah

  138. filim cok guzeldi tabi anlayana ben elazıglıyım 24 saat esrar alkol alan bı kızla tanısıp onunla sürekli zina yapan herkeze gidip bela olan insanların cebinde gözü olan bir pislikdim en son uyusturucu alırken bi tribe girdim ve tripde aklımı sankı kaybettım yanı deli oldum ve anladım kı bunların hepsı boş işlerr namaza basladım arkadaslarımı namaza getırdım bir kısmını bı kısmıda gelmıyor tabı zorlamak ıstemıyorum karısmak ıstemıyorum zaten dunya kadar gunahım var bıde neye zorlayıp kalbını kırıp gunah ıslıyeyım.allah(c.c)benim töbemı kabul eder ins.gunahlarımı affeder 1 aya yakın oldu töbe etmem artık bundan sora dunyanın en guzel kadınıda yanımda olsa boşş.dunyada en cok parada bende gene boşşş bundan sora 5 vakıt namaz ha bıde 21 senenın kaza namazlarını kılarak gecırecem beni dinlersenız tobe edın allaha sıgının.allaha emanet olun

  139. Dünya fanidir herkes bunu biliyor ölüm meleği geldiği zaman iş işten geçiyor onun için müslüman kardeşlerim tövbe edip ALLAHA yönelsinler çünkü gerçek dünya AHİRETTİR

  140. ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH ALLAH

  141. ya rab kusurumuzu affet bizleri kendine kul kabul et emanetini kabzetmek zamanına kadar bızleri emanette emin kıl……..

  142. sacma diynleri kınıoruz….allahm sn nelere kadlsn…allah hepimzin yardmcısı olsn…

  143. madem saçma burda işin yok senın güzelm bi daha gelme buraya… ne die izliosun o zaman allah size hidayet versin..

  144. biz üç arkadaş birlikte izledik korkttuk diyemem korkmak kelimesi az kalır valla mutfağa bile el ele tutuşup gidiyoruz geri kalan zamanımızıda ibadete ayırıyoruz valla birgün hatta 1 snye sonra bizde aynı şeyleri yaşıyacağız biz namaza başladık aslada bırakmayı düşünmüyoruz rabbim hem daimi etsin hemde affetsin..bu filmi çekenlere tşk ediyoruz ne kadar yanlış yolda olduğumuzu anladık bu film sayesinde rabbim herkesin yardımcısı olsun inşallah

  145. Sacma mı :) Bence Bu Görüklerimiz En merhametli Şeklidir. . . cuul’lukTan Söz Eden Miskin Arkadasım BiliYorum Ki Senin De İçini Korku Saldı :)) Allah Yar Ve YardımCın OLsun Umarım En Kısa Sürede Hidayete ErerSin.

  146. bu yola baş vuran belliki sizler yol yakınken kendi halinize bakın ey müslümanlarlar ALLAH hepimizi affetsin inş ALLAH YOLUNDAN AYRILMAYIN İNŞ

  147. kimi inanır kimi inanmaz kimi sever kimi sevmez bu insanlarınhür iradesini kullanarak sonunu hazırlamasıdır ömrümüzün her ewresinde mutlaka karşımıza bir tövbe şansi çikar kimisi bunu değerlendirir kimisi ise başka şansa bırakır kimi ise asla o şansı yakalayamaz yer yüzünün tek gerçeği olan şey ölümün bize şah damarından daha yakında olduğudur bir nefesin diğer nefese garantisi olmayışıdır ve her canlının mutlaka ölümü tadacak olmasıdır rabbim bizi bu süre içerisinde hidayete erenlerden doğruyu bulanlardan eylesin amin (cooolll takılan arkadaşlara da bi tavsiye gözünü aç ölüm gerçeğini gör senin ağa baban darwin bile göçtü gitti şu anda hesabını veriyodur)

  148. allah kimseyi doğru yoldan ayırmasın bütün müslüman alemine ibret olsun allah son anda edilen többeleri kabul etmezmiş nezaman öleceğimiz belli değil biran önce tüm müslümanlar başlasınlar namazlarına.

  149. allah bin kere razi olsun sizlerdennn rabbim imandan ayirmasin cümle müslümanlarimizi imanla ölmeyi nasip etsin rabbimmmm

  150. işte arkadaşlar allah insana azap etmez insan kendine azap eder bunu anlamk zordğil artık yenin şu nefsi o sizi helak etmeden……

  151. arkadaşlar gerçekten çok güzel ve etkileyici bir videoyudu.En önemliside gerçeklerden oluşması.eminim herkes bu videodan ibret almıştır.bu videodan sonra cool takılmak ibineliktir.arkadaşlar bu videolar gerçeklerdir lütfen buna göre hareket edelim…[biraz dikkatli, olalım)

  152. allah herkese böyle rüya görmeyi nasip etsin… ibretlik Dünya gelip geçicidir Ölüm sonsuz hayattır

  153. laan oglim benim adim biraz sacma ama allah yolundan ayrilanlar bu video sayasinde geri doneceklerdir sunu unutmayin HER CANLI OLUMU TADACAKTIR

  154. arkadslar bu videolari izleyipte paranoyak olmayin allah yolundan ayrilmayin o yeteer

  155. SELAMUNALEYKÜM EĞER HALA YAŞIYORSAK NEFES ALABİLİYORSAK ALLAH İÇİN RIZASI İÇİN YAŞAYALIM CÜMLETEN İNŞAALLAH

Bir Cevap Yazın

